9/28/2013

無限風光在征途


遠足.感言

走的路越多,越發覺
無論長短或寬窄
每條路上的風光都無限美好
只要你肯去行動,去發現

若總是行走在三點一線上
你永遠不會知道,自己錯過了多少風景

走的路多了,你就沒有時間回頭
因總是向前迎著下一個風景...

路有無數條,不要停
長的,短的,寬的,窄的
就這樣一直走下去...

笑對過去揮揮手,無限風光在征途!


    第一次由東涌步行至大澳,路途遙遙(四,五個小時),但風景無限!每次行山遠足,都會感恩前人為我們鋪好了路徑,令我可以安然一路悠遊觀景。也要讚讚自己,勤於行動,衷心愛戴天地,樂與大自然親近。(當做鼓勵)




對面是飛機場


















PS:本次是小組行動,要謝謝靚仔領隊!





19 則留言:

  1. 我以前細時, 試過由沙螺灣行去大澳, 當時只有泥路, 而且D路仲係又上又落, 又多亂石.

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ,現在這條路非常舒服,雖然很漫長,但很值得行呢!

      刪除
  2. 多謝分享靚相 其實香港人走太快 放慢腳步就會發現不一樣的東西

    回覆刪除
  3. Hi...聞怡,我仲未諗會搬去邊,因太懶,連寫BLOG都懶,不過我知好多都搬左黎呢度,我會多多黎探妳地....嘻....

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi,Snoppy,好呀~ 我都好懶呢!好久沒來,亦都沒有寫blog,哈哈!

      刪除
  4. Hi...聞怡...多運動,身體好,
    http://www.youtube.com/watch?v=j3PICHZdBCA
    http://www.youtube.com/watch?v=-_Dt5PCltgU

    回覆刪除
  5. 下次帶埋我一起去行啊。。。。

    今天試用了一下這裡,還可以,哈。。。終於弄好版面了。

    回覆刪除
    回覆
    1. Ying,好呀!好呀!

      去看看你的家~

      刪除
  6. 呢個路徑, 我行過幾次~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有一次仲見到 "中華白海豚" 呀~~ 原來佢係淡淡粉紅色架~

      刪除
    2. 係?可能好難見到呢!

      刪除
  7. 現在那裡整得好靚, 以前只係爛泥路咋

    回覆刪除
  8. 聞怡我黎啦,你個BLOG整得好靚...有你最愛的紫色...但我ADD唔到你呀...搵唔到ADD你個制...請指點...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝甲甲!我都好久沒有回來了,哈哈!

      刪除
  9. 聞怡,這裏的歌曲很好聽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心清虛也喜歡呢!謝謝來訪!

      刪除

留言