9/14/2013

閒趣


某天,與知己好友相約暢談

聞怡歡心雀躍,親手炮製了愛心野餐

好友也帶來美點、鮮果和梅子酒

共度午後的閒暇時光......





蝴蝶粉沙律
壽司
大埔海濱公園




32 則留言:

  1. 聞怡,为什麽取消了google+呢?google+有什麼不好呢?我用的是google+的留言欄,你就不能在我處留言了,很可惜呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tom,我恢復了G+,因之前覺得下下都要去到G+先可以搵到個blog,好麻煩呢!依家我未綁定G+同blog,但都可以去你度留言了!

      刪除
    2. 我答答咀先~~~ 咩係 G+ 唔 G+ 呢???
      唉!!! 聞怡..我自己click 自己個名都入唔到自己個blog 呀!! 又要copy 條link 先入到!! 煩死人呀!!

      刪除
    3. 妳咪有兩個網站既?其中呢度https://plus.google.com/112491283938702228008/posts 就是google+啦!好似facebook咁,可以分享說話,Blog的連接等等。因為妳設定左Google+同blog搭配,所以,click妳個名就會去到Google+了。我就取消左。
      妳試試重新將妳個blog分享到google+ :按篇網誌下面個紅色g+,分享

      刪除
    4. 我還是不會用啊。。笨啊。。,我來看你們的就好了。

      我看名就知是唯一了,哈哈哈。。。

      我也不用寫那個碼,是不是錯按了G+?

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 聞怡,感覺到這是開心的一天呢〜

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,月兒!好開心!置身在大自然中一邊吃一邊聊的感覺非常美妙!

      刪除
  4. 咁...係幾時同我去野餐呀???

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早同妳講過得閒同妳野餐了,妳都唔睬我!哈哈!等天氣涼爽D我約妳呀!

      刪除
    2. 妳有同我講過咩??? 我冇理由唔睬妳架!! 因..我都鍾意野餐架! 可能妳問我時...個腦想緊煩事冇為意!!

      條link 我頭先唔知click 左咩,攪擔左lar! 不過冇左個張童年相,明天要返公司先可以換返~ ^o^

      個名唔改lar~ 呢個名都唔錯,新開始...希望趕走衰氣~ 帶俾我平安~ ^^

      刪除
    3. 個張童年相加上相框好靚呀!用邊個軟件呢?
      Colour Rong,唔錯呀!從此之後妳的生活都是開心多彩的啦!

      刪除
    4. 咪以前, 妳地在yahoo blog 推介個個 "相框" 網囉~ 妳自己都整左好多靚相架!!妳唔記得呀?? ^o^

      個個網...要明天返公司, 才可以貼俾妳睇, 我好多記錄檔案, 都在公司電腦~ 因為...家中電腦,,,就快瓜得!! 哈~ 哈~

      刪除
  5. 點解你地個個用到 yahoo blog 個名, 而我用唔番架???

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨時可以改名架!妳想改標題名定係妳個名稱呀?妳個名稱就按【檢視我的簡介】旁邊的【編輯】標記,就可以改了。
      改標題名,就按【設計】,跟著按【設定】,在妳的標題名後面按【編輯】就可以改了。

      刪除
  6. 同女仔去野餐最好,一定係佢地整野食,仲要係整得好靚添^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩你已有人 "應左頭" 咋!! 今時今日 (男兒) 唔識整野食,冇人要架!!
      哈~ 哈~ 哈~

      刪除
    2. 阿浪,無錯呀!所以要識多D女仔朋友呀!

      刪除
    3. 唯一,咪依家D女仔咁巴閉呀?咁D男仔娶妻之前要入家政班培訓?哈哈哈!

      刪除
    4. 係我吧閉者!!! 因好怕男人唔識做....仲指指點點,等食~~~hahaha~

      刪除
    5. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    6. 男人唔識整野食冇人要??乜個世界而家行得咁快,真係跟唔上XD. 我老婆已經成日話我活係10幾年前,尤其係對啲物價 XD.

      刪除
  7. 我剛剛加入了GOOGLE+, 我去網友度試回應, 就不用驗證碼了. 你可以試試

    回覆刪除
  8. 文聞,祝你中秋節快樂!

    回覆刪除
  9. 我來打個招呼◕‿◕
    食物好豐富啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 白雪,歡迎光臨!謝謝妳呀!

      刪除

留言